четверг, 26 декабря 2013 г.

Օ՜ , Նոր Տարի...չէի ասի...



2013 թվականԴեկտեմբերի 23… Ամանորյա տրամադրությունՈչ ինձ մոտ…
Ինչ է նշանակում ամանորյա տրամադրություն… Ժպիտ մարդկանց հրաշագեղ հեմքներին, ուրախության արտացոլանքը աչքերում, աշխույժ տրամադրությունը, ուրախ պատրաստությունները հին տարին ճանապարհելու և Նոր Տարին դիմավորելու համար… Իհարկե ոչ…Իրականությունը սա է` ժպիտի փոխարեն թախիծ այդ հրաշագեղ դեմքներին, դժգոհ արտացոլանքը աչքերում, հոգնածություն և նյարդեր ու մեծ ջանք պահանջող պատրաստություններ լավ ուտելու համար... Ընդհամենը այսքան բան…
Մարդիկ առաջին հերթին մտածում են, թե ինչ, ինչ տեսքի, ինչ գնի և քանակի ուտեստներ են լինելու ամանորյա սեղանին` որոնք, ըստ նրանց, գեղեցկացնելու և հարստացնելու են այն, սակայն մինչ օրս չեն էլ հասկացել, որ գեղեցկությունը ոչ գնի , ոչ տեսքի, ոչ էլ քանակի մեջ է... Գեղեցկությունը  հոգու մեջ է... Այս դեպքում ուտելիքի հոգին համն է... Նույնը ձևով նրանք կարևորում են իրենց` ինչքան թանկ տեսք նրանք կունենան, ինչքան գումար կարժենա նրանց հագուստը... Սակայն կրկին նրանք չեն հասկանում իրական գեղեցկությունը... Նրանք ընկնում են գնումներով, ծախսում են մեծ քանակությամբ գումար ընդհամեը այս ամենի համար և դա նրանք անվանում են <<Նոր Տարի>>...   Մարդիկ դրանով փորձում են խանդ առաջացնել դիմացինի մեջ և դա նրանց մոտ ստացվում է… ստացվում է, որովհետև նման են իրար... Նրանց կյանքի նպատակը հաղթանակն է. ամբողջ կյանքի ընթացքում մրցակցում են անիմաստ անիմաստություններում հաղթանակելու համար և հաղթանակի համար պայքարը շարունակվում է կյանքի ամբողջ տևողության ընդհացքում... Նրանք երկրպագում են այնպիսի բաներ, որոնք ընդհամենը գոյությունը պահպանելու համար են հարկավոր, ինչպես և այս դեպքում...  Նրանց համար վեհություն է ուտելիքը... Ես նրանց անվանում եմ ուտելիքապաշտներ... Նրանք կհերքեն, բայց ես կձևացնեմ իբրև խուլ եմ… Այսպիսով << Նոր Տարին>> կորցրել է իր իրականությունը, կամ էլ ավելի ճիշտ կլինի ասել` մարդիկ կորցրել են <<Նոր Տարվա>> իրականությությունը... Նրանք Նոր Տարվան պատրաստվում են, ինչպես <<Վերջին Տարվան>>... Մարդիկ ոչինչ չեն խնայում ` ոչ գումար, ոչ նյարդեր, ոչ խանութներում են մթերք թողնում, ոչ էլ հարաբերություններ են թողնում... Իսկ ով մնացել է վերջում գնում է այն ինչ մնացել է վերջում... Նրանք այս <<Նոր Տարվա>> պատճառով զրկվում և զրկում են կյանքից` սպանում են իրենց և մյուսների հոգիները և ցանկանում են սկսել հաջող տարի, բայց դա իրավ այդպես չի լինի…
Չեմ ցանկանա այս ամենը կոչել ծայրահեղություն, բայց կտամ այսպիսի սահմանում` <<Մարդիկ մարդիկ են... Նրանք չափից դուս բարդ, բայց պարզ էակներ են և նրանք անուղելի ուղելի են...>>...
Իմ դեպքում նաև հնարաոր է հեղափոխոթյունը:  Այն կախված է ինձանից` արդյոք ես դա ցանկանում եմ… իսկ ես դա չեմ ցանկանում` ես ուղակի լուռ կհետևեմ...

Իսկ ինձ համար հարուստ սեղանին կա ոչինչ, բացի մեկ գավաթ գինուց, որը կճանապարհի հին և կդիմավորի Նոր տարին…

Комментариев нет:

Отправить комментарий